عکس های قدیمی دنیا جهانبخت قبل از عمل زیبایی

دنیا جهانبخت مدیر سایت هات بت و مدل معروف ایرانی است که شاید بسیاری از ما با نام و فامیل وی آشنایی داشته باشیم. در این مطلب، شما می‌توانید عکسی از دو چهره دنیا جهانبخت را ببینید. چهره‌ای که بدون آرایش و قبل از عمل زیبایی است و چهره‌ای که همه ما با آن آشنایی داریم.

البته دنیا جهانبخت خود معتقد است که او از ابتدا زیبا بوده است و تفاوت صورت او در عکس قدیمی و جدید به دلیل عدم استفاده از آرایش است. اما در هر صورت، با مشاهده این عکس‌ها می‌توانیم به نتیجه‌گیری برسیم که دنیا جهانبخت با یا بدون آرایش همچنان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین زنان ایرانی است.

دنیا جهانبخت قبل از عمل

دنیا جهان بخت چه عمل هایی انجام داده است؟

وی معتقد است عمل‌های زیادی انجام نداده است اما شواهد به صورت واضح نشان می‌دهد که این فرد عمل‌های زیادی انجام داده است. اولین عمل واضع وی عمل بینی است. دنیا جهانبخت عمل‌هایی همچون لیفت شقیقه، پلک، زاویه صورت و … را انجام داده است.

او کمتر عکس‌هایی بدون آرایش و فیلتر منتشر می‌کند. از این رو نمی‌توان به خوبی تشخیص داد که او چه عمل‌هایی انجام داده است.

دنیا جهانبخت بدون آرایش

یکی از حاشیه‌هایی که همواره به دنبال بازیگران زن است، انتشار عکس‌های آنها بدون آرایش است. در صورتی که برای یک اینفلوئنسر مشهور مانند دنیا جهانبخت، این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. در این مورد، ممکن است عکس‌های بدون آرایش او در دوران قبل از شهرتش منتشر شده باشد، و همچنین عکس‌هایی از دوره‌های پس از انجام عمل زیبایی وجود داشته باشد.

علاوه بر این، در عصر فناوری، فیلترهای مختلفی در برنامه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای زیبایی دادن به تصاویر خود استفاده کنند. در این صورت، عکس‌های پرشور و فوق‌العاده‌ای از بازیگران مشهور منتشر می‌شود که بسیاری از طرف‌داران و علاقه‌مندان به زیبایی دنیا جهانبخت را شگفت‌زده می‌کند.

علاوه بر این، کلیپ‌های ضبط شده از او نیز وجود دارد که در آنها آرایش و فیلتری وجود ندارد و می‌توان تصاویری از چهره بدون آرایش و زیبای دنیا جهانبخت را مشاهده کرد.

صحبت‌های دنیا جهانبخت قبل از رفتن به اتاق عمل

دنیا جهانبخت، پیش از زایمان، آخرین پست‌های خود را منتشر کرد و برای تمامی افرادی که به دنبال بچه‌دار شدن هستند، دعا کرد. او با اعلام ساعت دقیق زایمانش در استوری، لحظه به لحظه بارداری خود را برای مردم منتشر می‌کند تا به این روش فالوورهای بیشتری به دست آورده باشد.

آخرین تلاش او برای جذب فالوورها، اضافه کردن مادرش به لیست بلاگرهای دنیای اینترنتی است. او چندین بار آدرس پیج مادرش را تبلیغ کرده و حالا، در مرحله نهایی بارداری، اعلام کرده است که اخبار لحظه‌ای خود و فرزندش را در پیج مادرش منتشر خواهد کرد.

به این ترتیب، دنیا جهانبخت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بیشترین بهره را برای جذب فالوورهای جدید خود به دست آورده است.

دنیا جهانبخت

درباره دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخش، بازیگر، کارگردان و فعال سیاسی ایرانی در تاریخ ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ عشق جدید خود را با صورتی مخفی به نمایش گذاشت. این عشق پس از مدتی شناخته شد که هیچ کس جز خواننده ایرانی به نام مهراد جم نیست که با هم صیغه شده بودند و در نهایت فرزندی به نام آرتام به دنیا آوردند. اما پس از مدتی، مهراد جم به ایران بازگشت و این دو به هم رسیدگی نکردند. در حال حاضر، دنیا جهانبخش با فرزندش در لندن زندگی می‌کند. تصویری کاملاً متفاوت از دنیا جهانبخش قبل از شهرت او در فضای مجازی قابل مشاهده است.

البته در ابتدا مهرداد جم نپذیرفت که فرزند پسر برای اوست. از این رو حاشیه‌هایی در خصوص آرتام، پسر دنیا جهابخت به وجود آمد. البته پس از مدتی مهرداد جم پذیرفت که آرتام پسر اوست.

دنیا قبل از عمل

تیپ دنیا جهانبخت آوازه همه افراد!

دنیا جهانبخت، فعلاً در لندن کشور انگلستان زندگی می‌کند و شاید به دلیل مجرد بودنش، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اخیراً، او یک استوری منتشر کرده که در آن اعلام کرده که نیت دارد بقیه عمر خود را در فصل جدید زندگی‌اش، در کنار پسرش سپری کند.

به نظر می‌رسد که دنیا جهانبخت قصد ندارد با افرادی مانند ساسی و مهراد جم که در گذشته به آنها علاقه‌مند بوده، زمان بگذراند. همچنین، کاربران به عکس‌های فرزندش آرتام که شباهتی به مهراد جم دارد، توجه کرده‌اند.

در کل، دنیا جهانبخت همچنان به عنوان یکی از مشهورترین ایرانیان در خارج از کشور شناخته می‌شود و زندگی‌اش در لندن برای بسیاری از علاقه‌مندان به او جذاب است.

اگرچه دنیا جهانبخت، هم‌اکنون یکی از مشهورترین ایرانیان در خارج از کشور است، اما تیپ و عکس‌های جنجالی او، مهم‌ترین عاملی بود که به او کمک کرد تا به این سطح شهرت برسد. ظاهری جذاب و فوق‌العاده‌ای که او دارد، باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به شخصیتش، به دنبال دیدن عکس‌های جدید او در شبکه‌های اجتماعی باشند.

به طور مشابه، برخی از ماجراهایی که دنیا جهانبخت در گذشته به راه انداخته است، از جمله رابطه‌های جعلی با افراد مشهور و عشوه‌هایش با مهراد جم، به او کمک کردند تا بیشتر به چشم مردم بخورد و به عنوان یک شخصیت مشهور شناخته شود.

اکنون که دنیا جهانبخت در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس‌های مختلفی از خود منتشر می‌کند، تعداد طرف‌داران و علاقه‌مندان به او رو به افزایش است. از جمله عکس‌هایی که او منتشر کرده، تصاویری از تیپ جذاب و دوست‌داشتنی او قابل مشاهده هستند.

دنیا جهانبخت ۱۸ سالگی

سخن نهایی

گویا اسناد و شواهد نشان می‌دهند که دنیا جهانبخت عمل‌های بسیاری داشته است. اما وی سعی در انکار کردن آنها دارد. در صورتی که عمل‌های آن به قدری واضح است که کاملاً قابل تشخیص است. با وجود عمل‌های زیبایی که کرده است اما هنوز از فیلتر و آرایش زیاد استفاده می‌کند. با این وجود هنوز طرف‌داران زیادی دارد و بسیاری از افراد چهره او را می‌پسندند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *